Post by romawitchpercio on Mar 6, 2022 0:31:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fall.io - Race of Dino ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fall.io - Race of Dino IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange ressourcer ▞▞▞
▞▞▞ Fall.io - Race of Dino 2022 version ▞▞▞
Gør dette spil til multiplayer, end det bliver sjovt
dette spil er ret sjovt tak
det er dårligt, men vanedannende
Jeg elsker dette spil, men kan du lave nye kort eller øge antallet af kort tak 🥺 , Mange tak 🥰💕🥰💕🥰.
Har ikke spillet endnu, men ser godt ud dårlig opdatering anmeldelse når jeg har spillet
dette spil er en lille version af efteråret gutter
godt spil, men kom med en opdatering
så mange annoncer
spillet er super
Jeg kan godt lide dette spil, men hvor er muligheder for flere spillere
Den nye opdatering er rigtig god, der er nye skins, nyt kort osv. Det er virkelig sjovt og et godt spil, og der er ingen problemer med at spille det! Så hvis du gerne vil spille et fantastisk og smukt spil, så prøv dette!☺️😊♥️💓
Dette spil er så sejt som efterår gutter, men jeg falder altid først til højre qnd derefter til venstre qnd nogen kommer sparke mig så falder jeg det er jeg gav 4 stjerner
problem med at flytte joystick. ellers super
Epic Heroes War: Super Heroes Pakikipagsapalaran erbj
Det er sjovt i alt, men det bliver ret hurtigt kedeligt, det ville være 5 stjerner, hvis du laver flere kort, jeg bliver ved med at få de samme 2 kort igen og igen
Just Amazing kan bruges til at fordrive Time Awesomeq
mistet dosis for mig...
Spillet er godt, men placeringen af d-puden er ikke god, den burde være lidt mere tilbage!!!Foretag nogle ændringer i dino-formen 😣😣😣, andet end det elsker dette spil 🔥🔥🔥
awww det er resten af verden legetøj for mig hhhheeeeccccttttoooorrrrr
Godt men copyright af efteråret fyre Det er derfor, jeg gjorde 3 stjerner undskyld
Super spil, jeg elsker det
MIN datter kan lide det, jeg er enig i, at spillet er så dumt.
Det er for svært 😡😡😡
Dette er ikke multiplayer-spil, for gå og tjek selv
Der er så mange tilføjelser
Dette er et så fint spil, jeg kan lide det, og karaktererne, de er så søde som dinoen.. Jeg giver det en 4-stjerne, fordi du skal se en reklame, før du går tilbage til menuen, men jeg kan lide dette spil, det er fantastisk, og dette er sødt spil jeg nogensinde har spillet..
Virkelig dette spil er det samme som efterår gutter. Jeg glemte, at jeg spiller i min 2GB ram-mobil tak for skaberen
det er den bedste billige version, jeg nogensinde har spillet, jeg anbefalede
bots alle bots
Jeg kan godt lide spillet, men der er mange tilføjelser efter et spil
så ulgy spil download aldrig
Det er virkelig fantastisk, I alle burde få denne app, og jeg gav den også en 4, fordi jeg altid taber, og det gør mig ked af det, men det er okay, bare farvel gutter, men 1 ting mere, jeg skal sige, det er virkelig godt og fantastisk, I alle burde få undskyld at jeg sagde dette to gange, det er bare fantastisk, så bare få denne app og spil den boom, og du vil se, at jeg havde ret, jeg er helt ærlig, tro på mig, få det nu, tryk på knappen virkelig hurtigt, den er så god, og jeg tror, at jeg Jeg er færdig med at tage farvel hver krop få det farvel
Det er godt spil og underholdende .. men det har 4 problemer .. 1 det har kun 3 til 5 kort. 2 efter at have spillet 1 spil kommer der en annonce og den bliver kedelig. Bare fjern annoncesystemet. 3 tilføje systemet, hvor vi kan spille med venner og også chatte. 4 very *friendly* personter spillet så hurtigt,, det har kun 2 runder, venligst op til 5 runder.. Hvis dette er gjort, så er spillet næsten bedst.. og spillet
Dette er det wrost spil nogensinde, det har en timer, og folk bliver ved med at få mig til at miste din wrost skaber du er en djævel
det er et godt navn, jeg elsker, men vi kan ikke lege med vores venner
Y du kan være min
Det er fantastisk, jeg elsker det, men der er færre skind, så tilføj venligst flere som kanin, egern osv.
bedste spil at spille. heller ikke så meget netto påkrævet...... men vær så snill at gøre det til multiplayer og oprette din kontomulighed cuz...det er nogle skins for ægte valuta, og hvis vi har købt det, og appen bliver slettet vores penge, hvis de er væk
Det er ok
Bør tilføje mulighed for at oprette rum 🥺😓😥
Jeg elsker denne app, jeg vil bedømme denne 3
Jeg elsker dette spil, fordi det er så sjovt, at jeg elsker det, og jeg håber, at du synes, det er sjovt
Spil ikke dette spil er faker faker multi online annonce og er bare falker og er bare dårlig