Post by nomohusezam on Mar 4, 2022 11:09:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Villa ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Villa IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tokens verhogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Merge Villa 2022 version ▞▞▞
Heel leuk en goed spel om te spelen
Merge Villa Puzzle enz
Ik vond het spel eerder leuk, maar ik vind het niet leuk na de recente update! De takenlijst is zo vergezocht, maar er zijn geen nieuwe kamers die worden ontgrendeld, er is niets nieuws te doen!!! Het is alsof het alle plezier heeft verloren..
Te veel advertenties, maar ik vind het leuk
Leuk en kleurrijk.
Het kost veel tijd voor u om items te krijgen, maar op het einde het is de moeite waard.
Het is een geweldig spel, maar ik kan de plant in de eetkamer niet veranderen, die zich in de buurt van het serviesgoed bevindt .... nu ziet het er vreemd uit voor mij ... help me hiermee
Het is een leuk spel.... MAAR het duurt gewoon VEEL te lang om één taak uit te voeren
Merge Villa Παιχνίδια παζλ nlpf
Merge Villa Quebra-cabeça wubm
Er is te veel advertenties.De die automatisch weergeeft na het samenvoegen en het afspelen is vulerkolommen, daardoor kan niet doorgaan
Spel is schattig, maar genoeg taken krijgen om bij het project te komen is zo vervelend en niet echt goed uitgelegd dat het saai wordt
Leuker dan andere makeover-games voor samenvoegen.
Geweldig samenvoegspel houdt me bezig en mijn hersenen worden getraind
Voeg items samen om kamers te versieren. Boeiend, begint eenvoudig maar neemt in de loop van de tijd toe om je te boeien. Side-quests leuk.
Het duurt een tijdje om doelen te bereiken, nogal traag.
Het is jammer als je moet betalen voor de kleine diamanten of kwarts om te beginnen met spelen waarom kunnen we geen gratis overwinningen krijgen om ons te helpen voor een tijdje te winnen Ik hou er niet van om voor games te betalen, want ik betaal als ik dit kijk ding dat reclame heet, dat je hebt.
Het is een heel leuk sprl je kan heel veel leuke dingen ik hoop als je dit leest dat ik je er van heb overtuigd
Crazy Dino Park پزل snif
머지 빌라 퍼즐 att
UPDATE: Ik heb geprobeerd ze te e-mailen over dit probleem. Gebruik het opgegeven e-mailadres van deze winkelpagina. E-mail mislukt. Reden? Adres bestaat niet!!!!! Ik verwijder dit nu en ik raad IEDEREEN aan hetzelfde te doen! Ik hou van dit spel. Maar er zijn problemen. Zoals, waarom kan ik de max level lampen niet verkopen? Natuurlijk produceren ze af en toe een bug, maar het is geen "producer". Het is een product. Ik heb er nu 2 die voor altijd kostbare ruimte zullen innemen waar ik op geen enkele manier vanaf kan komen. Dus waarom staat u ons niet toe om max-level producten te verkopen?
Het is zo leuk
Ik vind dit spel leuk, het is echt cool. Ik hou van de hond en de kat, want ze zijn allebei erg schattig
Goed voelen
Het nam mijn munten weg. Ik weet niet eens hoe het gebeurde, maar ik had 300 munten en ik stond op het punt ze te gebruiken.. toen werd ik geraakt door "je hebt niet genoeg", maar het ding dat ik zou krijgen was 200 munten. Daarvoor heb ik het verwijderd en 3 sterren gegeven, behalve dat probleem, is het goed
Veel te veel advertenties kunnen leuk zijn als ze niet alleen zijn om een bok te maken en niets in ruil te geven
Het is een goed spel geweest. Nu is de reis naar Japan geëindigd en kan ik de beloning niet claimen. Het laat me helemaal niet spelen. De claim-beloningsknop doet niets, ik kan de pop-updialoog niet verlaten.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk
Plezier. Ik heb enorm genoten van dit spel en vind het zo erg ontspannend. Ik geniet.
Leuke kerst en creatief! Bedankt!
Veel te veel advertenties. Ze zouden het beter kunnen doen en toch geld verdienen met minder advertenties, maar nee, ze kiezen ervoor om hebzuchtig te zijn.
Ontspannen en fantastisch.
Geweldige game, hou van het concept van samenvoegen en niet matchen met drie, goede graphics en ook een verhaallijn.x
Het is een moeilijk spel om samen te voegen en moeilijk om te spelen
Leuk spel maar te veel advertenties die inbreken in het spel
Het decoreren is het enige leuke aan het spel.
Ik vint da slel super leuk er mag zelf nog die spelletjes ervan
Ik zou deze game leuk vinden als ik niet moest wachten op het samenvoegen van items. Je kunt dit spel maar een paar minuten spelen en dan moet je wachten.....wat heeft dat voor zin??? Ik hoopte dat deze anders zou zijn dan de rest, ik denk dat ik het mis had, sorry.......verwijderen.
Edelstenen zijn duur en er kan er geen worden verdiend. Ik krijg ook steeds een bericht in de taaksectie met de tekst "houd je vast, we werken eraan om meer taken voor je te krijgen", dat is vervelend
Dit spel adverteert één ding, maar als je het spel downloadt en installeert, is het een heel ander spel en ik heb het over appels en peren. Nu misschien diep in het spel nadat je vele uren hebt gespeeld wat je zag in de advertentie die je krijgt om daadwerkelijk te doen, maar dat is niet waarom ik het spel heb gedownload, zodat ik het op een dag kan spelen... misschien. Ze noemen dit aas en schakelaar en het is illegaal. Dit is niet de game die je hebt geadverteerd, dus je weet dat de echte game waardeloos is.
Leuk spel kan alleen niet meer spelen blijven hangen op 49% en mijn internet is zeker in orde zelfs na het verwijderen en terug installeren blijft het op 49 %hangen
Het samenvoegaspect van het spel is geweldig. Ik leef met de huisdieren. De verhaallijn is absoluut verschrikkelijk en ik merk dat ik er doorheen spring. Nu ben ik de interesse in het spel helemaal kwijt. Er moeten zeker verbeteringen worden aangebracht, maar ik verwijder het.
Sinds de laatste update zijn de advertenties overdreven geworden. Advertenties verschijnen wanneer ik de app open, na elk samenvoegdoel, na elke 5-6 samenvoegingen op een rij, en soms voor helemaal niets. Ik ben dol op deze game, maar de plaatsing van advertenties is super irritant.
Merge Villa Teka-teki kkli
Hou heel veel van dit spel. Dit spel is geweldig!
Teoooo veel advertenties Teoooooooo veel tijd wachten, want er is geen gebied beschikbaar!!!! en je probeert om de duizenden jaar een heel klein deel te maken!!!!!Ik kan niet genieten van het spel omdat het blijft bevriezen en zeggen dat het niet reageert